Hindistan hükümeti, artan değerli metal ithalatını dengelemek ve döviz rezervlerini koruma amacıyla altın ve gümüş ithalat vergilerini önemli ölçüde artırma kararı aldı. Yeni yapılan düzenlemeye göre, altın ve gümüş ithalat vergileri yüzde 6’dan yüzde 15’e yükseltildi. Bu adımın, külçe altın ve gümüş alımlarını azaltarak Hindistan rupisinin üzerindeki baskıyı hafifletmeyi amaçladığı ifade ediliyor. Hükümetin bu politikası, ülkenin ekonomik istikrarını sağlamak için atılmış bir adım olarak değerlendiriliyor.
Related Posts
Magnum Dondurma Üzerine Rekabet Soruşturması Başlatıldı
- Tolga Aydın
- 15 Mayıs 2026
- 1 min read
- 0
Almanya’da Enflasyon Son 3,5 Yılın En Düşük Seviyesine İndi
- Tolga Aydın
- 22 Mayıs 2026
- 3 min read
- 0
Yazın en sevilen meyvesi karpuz gerçekten faydalı mı? İşte şaşırtan etkileri ve dikkat edilmesi gerekenler
- Tolga Aydın
- 25 Haziran 2026
- 9 min read
- 0